30 de set. 2014

Eugeni Bach: "parèntesis" [edicle de fusta III]

Quan un arquitecte pretén aprofundir en el que hi ha al darrere de la seva obra, més enllà de la mera descripció 'estandarditzada' dels projectes, sovint ja coneguda o fàcilment accessible, no podem sinó agrair-li l'esforç -esforç reeixit, en el cas de l'Eugeni, per cert.

Les imatges de sota són un aplec d'algunes de les que van acompanyar l'imprescindible 'parèntesis' central de la xerrada de dilluns -inquietant l'associació d'idees propiciada per la seqüència de la segona i tercera imatge -van Berkel...


[Víctor Pérez-Porro]

[Ben Van Berkel, Mercedes-Benz Museum, Stuttgart, Alemanya, 2006]

[Daniel Lee, Manimal, 1949]

[Antoni Gaudí, la Pedrera, Barcelona, 1910]

[Josep Mª Puig i Cadafalch, Casa de lesPunxes, Barcelona, 1905]

[Frank Gehry, Ghehy Residence, Santa Monica, USA, 1978]

[James Stirling, habitatges Ham Common, Richmond, Londres, 1958]

`[Alison & Peter Smithson, Garden building Sta. Hilda's College, Oxford, 1968]

[David Hockney, Celia]

[David Hockney, Scrabble game, 1983]

[Joachim Patinir, paisatge amb el descans a la fugida d'Egipte, 1520]

2 comentaris: