22 de des. 2011

constructing architecture [Andrea Deplazes]

Fa uns dies us vaig parlar a classe d'aquest llibre: 'Constructing Architecture. Materials processes structures. A Handbook' d'Andrea Deplazes ('Construir la arquitectura. Del material en bruto al espacio', Ed. GG, en l'edició en castellà); que aprofundeix amb solvència en molts sistemes constructius, de forma genèrica i també mitjançant exemples concrets.  Molt adequat pel moment en que es troben els vostres projectes -potser alguns podreu passar algun dia per la biblioteca de l'escola i donar-hi un cop d'ull tranquil·lament-.

[ahir a classe vaig fer unes pinzellades sobre la construcció amb murs de càrrega de maó, també a nivell gràfic; realment aquest llibre aprofundeix 'a la suïssa' en aquest sistema constructiu (compositiu, etc.) i en molts d'altres; crec que pot ser una bona ajuda per dotar el vostre projecte de rigor i seriositat constructiva -és imprescindible que així ho feu!-; per altra banda estic enllestint la publicació dels projectes de biblioteca que us van explicar els meus ex-alumnes fa uns dies... per si no ho tinc enllestit abans del cap de setmana, bon Nadal a tots!]


[Andrea Deplazes, 'Constructing Architecture-A Handbook', Andrea Deplazes (Ed.)-Birkhäuser]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada