7 de jul. 2012

mesa da Carballeira da Crespa [César Portela]

Revisant els més de 25 posts que tinc pendents a la carpeta 'esborranys' del meu Blogger he trobat aquesta joia de l'arquitecte (i factòtum) gallec César Portela. És tracta de la Mesa da Carballeira da Crespa, a Lalín (Pontevedra).
Vaig descobrir el projecte gràcies a la revista Obradoiro nº33 i, ja des del primer moment, l'obra -que només conec per les fotos- em va captivar: una taula gegant de granit enmig del bosc -i les taules (grans) són magnífiques-.

[no sé si la revista Obradoiro traurà més números -només he vist el 33 i em sembla una molt bona publicació (C. Quintáns + C. Pita! poca broma)-; darrerament, arriben (massa) notícies de revistes d'arquitectura, que durant els darrers anys ens han ajudat (i acompanyat) a créixer, que tenen els dies comptats, si més no en la versió en paper: Quaderns, Arquitectura COAM (d'Arturo Franco!), etc. i atenció que d'aquí a ben poc un dels nostres referents (actuals i propers) abandonarà el format físic -no en dic el nom perquè no sé si ja és vox populi-; reconec que tot i ser un consumidor de webs/blocs d'arquitectura, de moment, pocs són millors que les publicacions de paper bones; suposo que és qüestió de temps i... d'edat meva (?)]

[ah, i bones vacances a tots els (ex/alumnes) que n'esteu fent!]



[César Portela, mesa da Carballeira da Crespa, Lalín, Pontevedra, 2001?]

[César Portela, mesa da Carballeira da Crespa, Lalín, Pontevedra, 2001?]

[César Portela, mesa da Carballeira da Crespa, Lalín, Pontevedra, 2001?]


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada